Promowanie marek na TikToku. Czy ma sens?
Niemal 40% przedstawicieli pokolenia Z woli szukać informacji na TikToku i Instagramie zamiast w przeglądarce, czy mapach Google.
Niemal 40% przedstawicieli pokolenia Z woli szukać informacji na TikToku i Instagramie zamiast w przeglądarce, czy mapach Google.
Już od pięciu lat klienci Domu Mody Klif w Warszawie mogą nabywać niezwykłe okazy biżuterii w salonie La Marqueuse.
UOKiK wydał długo oczekiwane rekomendacje, dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych.
Nową formę zachęty do zakupów wprowadził Dom Mody Klif. Najemcy mogą prezentować swoje produkty bezpośrednio w pasażu.
W ostatnich dniach do grona najemców Domu Mody Klif w Warszawie dołączyła ekskluzywna marka odzieżowa Takeshy Kurosawa.
Meta dodaje nowe narzędzie dla rodziców i opiekunów na Instagramie. Ma im pomóc w budowaniu dobrych nawyków.
Kolorowa i w dodatku antysmogowa ulica Okopowa przy warszawskim Domu Mody Klif. Ekologiczny mural.
Po sukcesie pierwszego wydarzenia z cyklu K2 Spotkania na szczycie Galeria Klif zaprasza na następne
Galeria Klif została oficjalnym partnerem Stowarzyszenia „Orłowo przy plaży”