Strategie PR i marketingowe na Black Friday
Jak wykorzystać Black Friday nie tylko do zwiększenia sprzedaży, ale też do budowania trwałej reputacji i zaufania konsumentów.
Jak wykorzystać Black Friday nie tylko do zwiększenia sprzedaży, ale też do budowania trwałej reputacji i zaufania konsumentów.
Tworzenie niezapomnianych doświadczeń – jak detale, takie jak fontanna lodowa, zmieniają sposób postrzegania wellness
Znasz najstraszniejsze marketingowe koszmary? Warto poznać najczęstsze problemy, na jakie natrafiają marketerzy i im zapobiegać.
Świetna wiadomość! Wkrótce będziesz mógł wysyłać wiadomości bezpośrednie (DM) na Threads.
Forbes: Ubezpieczeniowe produkty dla psów i kotów, do tej pory najbardziej rozwinęły się na zachodzie Europy, szczególnie w Skandynawii.
W dzisiejszym krajobrazie biznesowym, marketing PR odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku marki.
Pinterest, jedna z najpopularniejszych platform wizualnych, ogłosiła wprowadzenie nowych zakresów typów ciała. To znaczący krok .
Ostatnie wydarzenia wokół TikToka przyciągnęły uwagę. Ustawa, która ma wpłynąć na jej przyszłość w USA, budzi wiele pytań.
Aż 90% konsumentów decyduje się na zakup po wcześniejszym zapoznaniu się z opiniami innych użytkowników w Internecie.
Wśród różnorodnych form treści w social mediach, bardzo popularne stały się tzw. Reels. Czy wyparły już inne formy publikacji?