fbpx
Threads

Czy masz już konto na Threads?

Nowa aplikacja Threads firmy Meta istnieje dopiero od tygodnia, więc jest jeszcze zbyt wcześnie, aby wyciągać zbyt wiele z początkowych spostrzeżeń dotyczących użytkowania jako orientacyjnej miary tego, czego można się spodziewać.

Dostępnych jest jednak kilka wniosków na temat tego, czego doświadczają użytkownicy Threads i chociaż wykorzystanie pozornie spadło, w oparciu o informacje obserwatorów, pierwsze zwroty wyglądają obiecująco dla zaangażowania marki.

Po pierwsze, według badania przeprowadzonego przez Website Planet, zdecydowana większość marek, które są aktywne w Threads, generuje więcej polubień na post w aplikacji niż na Twitterze, przy ogólnej średniej wynoszącej około 8-krotność ich normalnego zaangażowania w tweety.
Profile marek generują dobre zaangażowanie w nowej aplikacji, co dobrze wróży rozwojowi i przyszłemu potencjałowi.
Chociaż może to być również częścią planowania Meta, polegającego na wczesnym zwiększaniu zaangażowania w posty, aby zachęcić do większej aktywności. Threads ma również mniej niż połowę bazy użytkowników Twittera, co oznacza mniej osób do zaangażowania, ale jest też znacznie mniejsza konkurencja o uwagę.

Światowi przywódcy również się rejestrują, a DigiTips donosi, że do tej pory 103 głowy państw aktywowały konta Threads.

Ogólnie rzecz biorąc, istnieje zbyt wiele czynników, aby wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, ale istnieją pewne pozytywne wskaźniki dotyczące możliwości marki.