fbpx
Spotkanie

Spotkanie mam w Klifie – porozmawiajmy o bezpieczeństwie

W przeddzień jednego z najważniejszych świąt w kalendarzu, we środę 25 maja o godz. 18.00 gdyńska Galeria Klif przewiduje spotkanie z blogerką i influencerką, znaną jako Modna Mama, które poprowadzi – znana z szerzenia wiedzy o pierwszej pomocy dla dzieci – dziennikarka Marta Ludwiczek. Podobnie jak w przypadku pierwszego z serii spotkań (dla przypomnienia – pod hasłem Self Care, które z psycholog Aleksandrą Flakiewicz-Kwapisz prowadziła Odeta Moro), poruszane będą tematy ważne dla każdej matki – bezpieczeństwo dziecka. Nietuzinkowy będzie też sam temat spotkania – Dlaczego każda mama musi działać jak dobry szachista? Czyli o tym, w jaki sposób wyprzedzać ruchy dziecka, by było bezpieczne.

Gambit królowych matek

Założeniem spotkań na szczycie jest, by były one nie tylko platformą do dyskusji, ale dawały także możliwość zdobywania lub poszerzania umiejętności w czasie warsztatów. Spotkania odbywają się w kameralnym gronie, obowiązuje ograniczona pula wejściówek, a do wygłaszania wykładów i prowadzenia warsztatów zapraszani są eksperci w dziedzinie, której poświęcone jest konkretne spotkanie. Każde spotkanie połączone jest także z poczęstunkiem, w czasie którego możliwa jest wymiana kontaktów i nawiązanie relacji – także biznesowych.

Podnoszenie świadomości mam w temacie bezpieczeństwa jest celem kolejnego Spotkania na szczycie w Klifie. Tym razem, mamy będą mogły dowiedzieć się jak wyrobić sobie nawyki przewidywania zachowania dziecka, zanim doprowadzi ono do wypadku (stąd tytuł spotkania, nawiązujący do szachów), jak wyjaśniać dziecku zasady, by ono samo również wyrobiło nawyki unikania zagrożeń, np. w czasie zakupów i w podróży. W czasie warsztatów mamy (ale także inni chętni członkowie rodziny, jeśli będą obecni) poznają zasady udzielania pierwszej pomocy dzieciom, która znacznie różni się od tej, jaką w razie wypadku udziela się dorosłym.

Spotkania z charakterem

K2 Spotkania na szczycie to kolejny ukłon Domu Mody Klif i Galerii Klif w stronę klientów. Marka poprzez szereg podejmowanych akcji prospołecznych i proekologicznych oraz charytatywnych pokazuje, że ważne są dla niej relacje z lokalną społecznością, a także działania integracyjne i edukacyjne. Pierwsze spotkania w galeriach marki Klif, dedykowane tematyce dbania o siebie i tego jak robić to dobrze, które odbyły się 6 kwietnia w Warszawie i 24 kwietnia w Gdyni wywołały wielki entuzjazm wśród uczestniczek. Dyskusjom – zarówno w czasie panelu – jak i indywidualnych nie było końca.

Wejściówki na spotkanie będą dostępne poprzez napisy na stronie https://gdynia.klif.pl/aktualnosci


nasze działania PR dla Galerii Klif