Jałowcowa Góra
Klient: Jałowcowa Góra – hotel położony nad Jeziorem Dobczyckim, spółka podlegająca Miejskiemu Przedsiębiorstwu Wodno-Kanalizacyjnemu w Krakowie.
Cel:
- rebranding
- zmiana wizerunku hotelu, uzyskanie opinii nowoczesnego hotelu
- przyciągnięcie nowych klientów biznesowych
- przyciągnięcie nowych klientów zainteresowanych organizacją przyjęć okolicznościowych, głównie wesel
Podjęte działania:
copywriting:
- opracowanie 100 proc. treści na nową stronę internetową
- opracowanie treści do folderów reklamowych
- tworzenie tekstów do reklam i ogłoszeń oraz ich publikacja w Internecie
- opracowanie oferty weselnej
- opracowanie tekstów artykułów do reklamowych do prasy Zobacz
social media:
- stworzenie profilu firmy na Facebook, zarządzanie profilem: zamieszczanie bieżących informacji, ofert, reagowanie na komentare
- pozyskiwanie pierwszych polubień poprzez publikację postów, dzięki uzyskiwaniu organicznych zasięgów
- zarządzanie reklamami na Facebook.
eventy:
- organizacja zabaw integracyjnych dla klientów szkoleniowych hotelu (kuligi, ogniska, rywalizacje grupowe, zabawy na śniegu)
- organizacja corocznego pikniku rodzinnego dla pracowników MPWiK
- Targi Ślubne w Krakowie – koncepcja i aranżacja stoiska targowego, współpraca z dostawcami, opracowanie folderów reklamowych i kuponów konkursowych, udział w targach, reprezentowanie firmy. zobacz