fbpx
PR w ochronie zdrowia

Szpital Żywiec

Klient: Pierwszy w Polsce szpital, otwarty w ramach Partnerstwa Prywatno-Publicznego, oddany do użytku 24 września 2020 r. Szpital świadczy usługi w ramach umowy z NFZ oraz komercyjne. W jego skład wchodzi 9 oddziałów całodobowej opieki medycznej, 6 poradni w ramach NFZ, 16 poradni komercyjnych, a także Punkt Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.
http://szpitalzywiec.pl

Cel: Budowanie wizerunku nowej placówki przy jednoczesnych działaniach zmierzających do zmiany negatywnego wizerunku, powstałego w czasie funkcjonowania poprzedniego szpitala w mieście. Team building.

Podjęte działania:

PR korporacyjny:

  • doradztwo w zakresie PR
  • prowadzenie biura prasowego, media relations zobacz
  • content marketing – redakcja artykułów do mediów, teczek prasowych, zgłoszeń konkursowych
  • realizacja zadań w ramach public affairs
  • PR kryzysowy – reagowanie na negatywne komunikaty prasowe lub opinie pacjentów

PR wewnętrzny:

  • redakcja i wysyłka newsletterów i komunikatów do pracowników
  • redakcja tablicy ogłoszeniowej dla pracowników
  • organizacja pikniku rodzinnego (400 uczestników), podejmowanie działań, zmierzających do integracji środowiska

Eventy:

  • organizacja otwarcia oddziału kardiologicznego
  • organizacja pikniku pracowniczego (400 uczestników) zobacz
  • organizacja spotkania dyrektorów regionalnych placówek ochrony zdrowia

Social Media:

  • współprowadzenie profili społecznościowych szpitala (FB, Linkedin)

Custom publishing:

  • współtworzenie treści na stronę www
  • redakcja treści do informatorów dla pacjentów
  • współredagowanie drukowanego kwartalnika „Tętno Żywca", kierowanego do mieszkańców powiatu zobacz przykłady

referencje