Szpital Żywiec
Klient: Pierwszy w Polsce szpital, otwarty w ramach Partnerstwa Prywatno-Publicznego, oddany do użytku 24 września 2020 r. Szpital świadczy usługi w ramach umowy z NFZ oraz komercyjne. W jego skład wchodzi 9 oddziałów całodobowej opieki medycznej, 6 poradni w ramach NFZ, 16 poradni komercyjnych, a także Punkt Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.
http://szpitalzywiec.pl
Cel: Budowanie wizerunku nowej placówki przy jednoczesnych działaniach zmierzających do zmiany negatywnego wizerunku, powstałego w czasie funkcjonowania poprzedniego szpitala w mieście. Team building.
Podjęte działania:
PR korporacyjny:
- doradztwo w zakresie PR
- prowadzenie biura prasowego, media relations zobacz
- content marketing – redakcja artykułów do mediów, teczek prasowych, zgłoszeń konkursowych
- realizacja zadań w ramach public affairs
- PR kryzysowy – reagowanie na negatywne komunikaty prasowe lub opinie pacjentów
PR wewnętrzny:
- redakcja i wysyłka newsletterów i komunikatów do pracowników
- redakcja tablicy ogłoszeniowej dla pracowników
- organizacja pikniku rodzinnego (400 uczestników), podejmowanie działań, zmierzających do integracji środowiska
Eventy:
- organizacja otwarcia oddziału kardiologicznego
- organizacja pikniku pracowniczego (400 uczestników) zobacz
- organizacja spotkania dyrektorów regionalnych placówek ochrony zdrowia
Social Media:
- współprowadzenie profili społecznościowych szpitala (FB, Linkedin)
Custom publishing:
- współtworzenie treści na stronę www
- redakcja treści do informatorów dla pacjentów
- współredagowanie drukowanego kwartalnika „Tętno Żywca", kierowanego do mieszkańców powiatu zobacz przykłady